luni, 12 ianuarie 2009

Get cape.Wear cape.Fly

Cred ca am pierdut sansa care trebuia sa imi schimbe destinul, aia pe care o asteptam cu totii si cand vine nu ne dam seama de importanta ei. Am descoperit ca doar in filme personajele se trezesc la timp si isi dau seama ca sunt pe punctul de a renunta la sansa oferita de karma. Am spus "da" cand trebuia sa spun "nu", m-am complacut in situatie si ce e mai grav, mi-am dat seama prea tarziu de toate lucrurile astea.
Am fost cum am prostul obicei de a fi: fara initiativa, exact asa cum tie iti displacea atat de tare.Mi-am ratat viata asta.Nu-i nimic.Mai am 6.Sau cel putin asa imi place sa cred, ca destinul e indulgent cu noi doar de 7 ori si ca cei mai multi se prind abia la a8a incercare.
Stam toata viata si ne facem planuri despre cum o sa actionam incepand de maine, dar niciodata nu gasim puterea sa schimbam ceva cu adevarat.Nici macar pe noi. Nu gasim in noi curajul de a incerca, desi jumatate din reusita consta in acea incercare ( restul tine de abordare).
Vreau sa am din nou sentimentul ala de libertate, ca atunci cand eram suparata si am fugit de ploaie.Am condus pana nu a mai plouat si am ajuns la curcubeu si acolo m-ai sarutat pana am inceput sa tremur.Acolo m-as intoarce oricand daca as avea puterea.
Damn..Life's too fucking boring not to try.

2 comentarii:

Anonim spunea...

titlul asta il are si un episod din one tree hill
si eu vroiam sa scriu un post cu numele asta :))

Mini Me spunea...

de fapt eu am pus titlul dupa o formatie:)