joi, 8 ianuarie 2009

Eu..

-ma las intimidata de oamenii care mi se par superiori, desi nu ar trebui
- din cauza asta nu imi spun niciodata parerile in grupuri mari
-ma gandesc de multe ori cine o sa vina la inmormantarea mea
-ma uit insistent la oamenii care se uita la mine pe strada
-nu pot sa ma concentrez la lucrari/ examene pt ca am impresia ca toata lumea se uita la mine si isi da seama ca nu stiu un anumit subiect
-am avut totusi curajul sa infrunt multa lume pentru un lucru care mi s-a parut mie ca a meritat
-scot limba atunci cand merg pe strada fara sa imi dau seama
-uneori sunt egoista si in secunda 2 imi pare rau
-nu suport certurile sau discutiile in contradictoriu
-pot sa rad 32 de minute din aduceri aminte
-devin obsedata de anumite melodii si le ascult pana la refuz
-comentez mereu la cei care arunca hartii pe strada. La un moment dat probabil o sa mi-o iau, dar eu ma ambitionez.
-ma inteleg foarte bine cu fratele meu si avem glume pe care doar noi le intelegem :)
-imi fac tot felul de planuri, dar niciodata nu imi fac timp sa le aplic
-sunt amuzanta cateodata si de obicei ironica
-nu pot sa ma concentrez daca nu beau cafea dimineata
-nu pot sa dorm mai mult de 10 ore

2 comentarii:

Anonim spunea...

uai, deci mi-ai dat o palma cu prima liniuta, si eu fac la fel :-<

Mini Me spunea...

daca si tu ai avut de suferit de pe urma acestui lucru inseamna ca semanam;))