duminică, 7 noiembrie 2010

Zbor spre visul meu, constelatia super-taur

E ciudat cum viata ne mai taie din avant cand avem impresia ca putem zbura. E ciudat cum numarul persoanelor care stiu ca vor fi acolo indiferent de cum arat si cum ma simt nu se schimba oricat mi-as dori asta si oricat m-as chinui.
E si mai ciudat ca inca incerc.
E ciudat ca inima mea inca nu a cedat si e ciudat ca lacrimile prind personalitate in timp.

E ciudat cum te dezbraci de sentimente si le asezi in fata ta sa le analizezi, ca un contabil atent la orice virgula. E si mai ciudat ca numai tu vezi sentimentele astea, desi te doare gatul de cat ai tipat incercand sa faci pe cineva atent la ele....Nu s-a intamplat nimic, te-ai impiedicat doar de sentimentele mele, poti sa iti continui drumul fara sa le ridici de jos. Vor fi acolo si maine.

E ciudat ca somnul e doar o stare care trece si nu iti dai seama de ce. E ciudat ca a doua te ridici totusi din pat si zambesti in fata lor.. Diminetile sunt pline de zambete false..zambetele au program corporatist, de la 9 la 16 si uneori sunt nevoite sa stea peste program.

E ciudat ca oamenii insista sa pastreze aparentele si sa spuna ca le pasa.. E si mai ciudat ca unii inca mai cred asta.

Poate sunt ciudata, dar imi place sa generalizez. Dar am invatat ca toti simtim la fel, dar nu in acelasi timp.

Un comentariu:

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310