duminică, 15 ianuarie 2012

Arms

Daca as putea alege, as alege sa mor in bratele tale...pentru ca stiu ca nimic rau nu ar putea sa mi se intample cat timp sunt in bratele tale. Si pentru ca simt ca mor cate putin oricum atunci cand imi dai drumul.
Cum poate un simplu gest sa doara atat? Cum se poate simti cineva atat de nesigur atunci cand nu e inconjurat de caldura acelei imbratisari?

Imi cer scuze, pentru ca stiu ca vei citi la un moment dat, pentru toate datile cand nu am apreciat ceea ce faci pentru mine...Astazi, insa, nu am vrut sa iti reprosez nimic, vroiam doar sa te aud..te sunasem asa cum suni un prieten al carui voce stii ca iti aduce comfort...Atat. Iar acum se invarte iar camera cu mine, nestiind unde am gresit...am cerut doar ajutor, asa cum m-ai invatat sa fac.

Un comentariu:

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310