miercuri, 24 decembrie 2008

Trebuiau sa poarte un nume

Bine ..recunosc. Poate nu meritai tot ceea ce ti-am facut si sadismul meu a atins paroxismul atunci cand radeam ironic la orice cuvant de al tau.Poate ca rautatea si cinismul meu, materializate in nepasare nu iti erau destinate tocmai tie. Poate ca intr-adevar ai avut dreptate atunci cand imi spuneai ca orgoliul meu e de ajuns pentru amandoi.
Acum nu vreau sa ma scuz.Nu vreau sa imi cer iertare. Nu vreau nici macar sa gasesc vreun pretext banal, desi as putea. Acum vreau doar sa imi explic mie de ce am fost in stare sa fac asta. Inainte m-ar fi mustrat constiinta, cuvintele mi s-ar fi oprit in gat, iar rasetele alea isterice ar fi fost o utopie.
Cred ca totusi inteleg de ce. Pentru ca trebuia. Trebuia sa scap cumva de toata ura care se adunase in mine si tu ai fost o tinta atat de simpla incat nu imi vine sa cred ca eram pe punctul de a te rata. Pentru ca altii inaintea ta m-au facut si pe mine o tinta si simteam ca trebuie sa continui ciclul asta bolnav. Pentru ca sunt om si mai ales pentru ca ai fost acolo la momentul nepotrivit.Mda...macar tu te-ai straduit sa fii acolo si sa ma intelegi. Nu cred ca ai putea, desi parea ca ai potential. Oricum nu mai conteaza pentru ca ai priceput aluzia si nu m-ai mai cautat.

Tosusi mi se pare mai grav ca nici macar nu imi pare rau si ca as putea sa o mai fac si alta data.

Un comentariu:

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310