duminică, 29 august 2010

Recovery

Si iar alergi si iti bate inima la unison cu pasii....iar gandurile zboara in toate directiile si nu intelegi incotro pleaca. Si alergi dar nu te mai uiti in urma de frica sa nu te impiedici....si vezi cum alaturi de tine alearga si alti oameni...Oare ei de ce fug?

Si alergi, dar nu stii unde vrei sa ajungi, dar fuga asta in nestire iti da senzatia de libertate, iti da senzatia ca nimeni nu o sa te opreasca din caderea pe orizontala

Si alergi si simti cum cineva te ia de mana si alearga o data cu tine intr-un sincron nebanuit si te simti in siguranta, caci gandurile alearga la unison. Si inchizi ochii si alergi...

Un comentariu:

. spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310